call center beheer

  • Bij programmatitel
  • BC Call Center 3.6

    De Web Based BC Call Center geeft u de tools die nodig zijn om snel opzetten van een coherente ondersteuning platform, bespaart u en uw bedrijf tijd
  • PHP Call Center 0.2.7

    PHP Call Center is een web-based applicatie gebruikt voor het bijhouden van de inkomende van een bedrijf telefoontjes te houden. Het is in
  • Advanced Call Center 5.7

    Dit is een geavanceerde, maar toch makkelijk te gebruiken antwoord apparaat voor uw voice modem. Advanced Call Center stuurt bericten naar uw
  • Starting Call Center 1.0

    Vanaf Call Center 1.0 is een uiterst flexibele, veelzijdige screensaver. Nu gratis, grote call center informatie allemaal in je vingertoppen
  • Call Center Manager 8.3.4

    Call Center Manager meet automatisch workloads en past outbound calling tempo om te voldoen aan Telemarketing Amerikaanse Federal Trade Commission
  • Unite Call Center 2.0

    Unite Call Center voor Skype is 100% software gebaseerd, echt business-class communicatie met de klant en het management systeem met tal van zeer
  • Active Call Center 1.5.0

    Een spraaktelefonie software voor gebruik met uw Windows 95/98/NT computer en voice-modem of telefonie kaart. Het biedt gebruikers een eenvoudige
  • Dialgo Personal Call Center 2.5

    Antwoordapparaat scripting voor uw eigen professionele call center business scripts met behulp van een voice-modem. Features Caller-ID, Wave
  • PrettyMay Call Center for Skype 2.5.0.18

    PrettyMay Call Center For Skype (PMCCS) is een 100% op software gebaseerde Skype PBX die de traditionele hardwarematige PBX / PABX vervangt. Het maakt
  • Lokad Call Center Calculator 2.3.377.1

    Verspil geen tijd of geld verspillen aan uw callcenter schema. Te veel personeel en kosten uit de hand lopen. Te weinig personeel en uw klanten boos
  • vEmotion Call Record Center 2.0

    Wat is Call Record Center? Call Record Center is een server programma waarmee u call records via internet te ontvangen van vEmotion, en gezamenlijk
  • Inbound Call center Profit Book 1.1

    Inbound call center: waarom en waarom niet? Elk succesvol bedrijf bereikt een punt waar ze niet meer kunnen omgaan met alle van hun klanten verzoeken
  • Call of Duty: Black Ops - 'Call of the Dead' Trailer 1.0

    Call of Duty: Black Ops - 'Call of the Dead'
  • German Call by Call 1.0

    Een klik en je krijgt de goedkoopste Duitse oproep per oproep provider, geldig voor de werkelijke uren. De informatie is afkomstig van
  • System Center Monitoring Pack for System Center 2012 1.0.1200.0

    De Microsoft System Center 2012 - App Controller controle pack is ontworpen om te worden gebruikt voor de monitoring System Center 2012 - App
  • CZ Call Log Pro 2.0

    CZ Call Log Pro is een krachtige, full-featured Treo telefoontje log analyzer, die toont u al uw gesprekslog grafiek en tekst statistieken zoals:
  • MHP Call 1.3.0.1

    Bel van uw WiFi-Mobile of P? om overal in de wereld. Geen nood meer aan VPN (zoals Kong aandeel, Hotspot Shield enz.), rechtstreeks aan te sluiten in
  • V3W Call -

    V3W is een revolutionaire software die gratis gesprekken tussen twee computers mogelijk maakt terwijl het bereiken van een lage bitrate van ~ 20kBps.
  • OB-On Call 1.0

    Bent u ooit op afroep, die Verloskunde voor de avond, wanneer je betrapt wordt volledig off guard met een patiëntendossier? De OB triage
  • CZ Call Log 2.0

    CZ Call Log is een krachtige, full-featured treo telefoontje log analyzer die toont u al uw gesprekslog grafiek en tekst statistieken waaronder:
  • Call Corder 3.6

    - Een programma voor het opnemen van telefoongesprekken, waaronder een automatische modus om het het nummer van een beller te
  • Red Call Recorder 1.0

    Wilt u telefoongesprekken opnemen? Red Call Recorder 1.1 is de perfecte manier. Bij het aanvaarden van een gesprek, zal dit programma onmiddellijk
  • PBX Call Tarifficator Pro 2.1

    PBX Call Tarifficator Pro is een oproep boekhouding en facturatie systeem, die u helpt om alle telefoonverkeer via uw kantoor schakelsysteem het
  • Call Alert! 1.0

    U hebt ongetwijfeld wilde kon je op de hoogte over wie er belt, zonder de noodzaak om de telefoon oppakken en een gesprek te beantwoorden. Call Alert!
  • Voice Call 4.2

    Voice Call is een antwoordapparaat en een telefoon dialer met Caller ID en Speakerphone ondersteuning. Het zal zich herstellen van het systeemvak op
  • Call of the Wild 1

    Geanimeerde sneeuw screensaver kenmerkt een winters tafereel van wolven huilen. Geregistreerde versie bevat geen vervaldatum, noch reclame.
  • Roll Call 2.90

    Een werknemer in en uit raad van bestuur en een beveiligde instant messaging systeem. Met Roll Call, alleen je moet onthouden om het te veranderen
  • Call of the Warlords 1.31

    Call Of The Warlords is een hybride strategie roleplaying game die zich afspeelt in het Rijk van Khadoria, een oud koninkrijk door de wil en politieke
  • SPA Call Manager 3.1

    SPA Call Manager is een software-hulpprogramma dat zich bezighoudt met Linksys SPA-serie VoIP-telefoons. Het is voornamelijk ontworpen voor directory
  • Call Graph 4.1

    Bel Grafiek opname plugin voor Skype is een desktop applicatie. Bel Grafiek Skype plugin maakt verbinding met de Skype-applicatie die draait op je pc
  • In programma beschrijving
  • vEmotion Call Record Center 2.0

    Wat is call Record center? call Record center is een server programma waarmee u call records via internet te ontvangen van vEmotion, en gezamenlijk leiding aan de call records. Wat kan opnemen center Bel doen? ??
  • Lokad Call Center Calculator 2.3.377.1

    Verspil geen tijd of geld verspillen aan uw callcenter schema. Te veel personeel en kosten uit de hand lopen. Te weinig personeel en uw klanten boos vanwege de lange wachttijden. Het brengen van uw call center op volle
  • Unite Call Center 2.0

    Unite call center voor Skype is 100% software gebaseerd, echt business-class communicatie met de klant en het management systeem met tal van zeer gewilde mogelijkheden. De traditionele hardware gebaseerde call
  • Voicent CallCenterManager 8.3.2

    Voicent's call center Manager is een krachtige software tool voor het meten en beheren van call centers. Gebruik het om: - beheer Agent Prestatie Kwaliteit - Eenvoudig telefoongebruik monitoring en registratie,
  • Starting Call Center 1.0

    Vanaf call center 1.0 is een uiterst flexibele, veelzijdige screensaver. Nu gratis, grote call center informatie allemaal in je vingertoppen
  • Call Centre 1.0.2

    call center is uitgebreid, snel en eenvoudig te support desk software te gebruiken voor ondernemingen die zich bezighouden met klanten problemen en serviceaanvragen. Met call Centre kunt u opnemen en oplossen van
  • Bonrix Auto Dialer 1.0.0

    Yours autodialers zijn leiders in volledige call center-software-oplossingen en bieden de meest veelzijdige en resultaat-gericht autodialers, geautomatiseerde telefoon dialers, voorspellende dialers, IVR, VOIP en andere
  • Yahoo! Radio21 2.1

    Deze call center software yapp laat u luisteren naar de Roemeense Radio21 stationdirectlly in uw Y! M-client.call center Software is een vriendelijke site die alleen maar willen om u nieuwe software-oplossingen. Er is
  • Advanced Call Center 5.7

    Dit is een geavanceerde, maar toch makkelijk te gebruiken antwoord apparaat voor uw voice modem. Advanced call center stuurt bericten naar uw bieper en uw e-mail. Het kan ook bepaalde inkomende telefoongesprekken
  • FTrack CRM 5.10

    Customer Relationship Management, Inclusief Producten en Diensten Definitie, voorraad beheer, Leveranciers marketingcampagnes, Mailings, Sales Force Automation (Sales accounts, verkoopkansen, offertes) Customer
  • Click N Speak 2007Q1

    Outbound call center software voor particulieren en call centers overal in de wereld die behoefte om te bellen aan de Canadese bewoners en
  • CTI Data Connector - salesforce.com Edition 3.0

    Deze oplossing is speciaal ontwikkeld voor het werken met salesforce.com - vereist Professional, Enterprise Unlimited of Developer Edition. Kenmerken: - Integratie van de salesforce call center adapter en SoftPhone
  • Service Call Management 2007 -

    Service call Management Database is de moet hebben service call-out control software ontworpen om te worden gebruikt door kleine tot middelgrote organisaties, of de enige handelaar het beheer en het bijhouden van uw
  • Axon 2.06

    Axon 2.06 is een handig instrument dat wordt gebruikt om te bellen in een bedrijf of call center via een intu?tieve web-based console te controleren. De software werkt als een volledig functionele telefooncentrale
  • Pass4sure Nortel 920-146 Pro

    iPass4sure.com Nortel Symposium call center Server 5.0 920-146 voorbereiding op de test training.With onze 920-146 Symposium call center Server 5.0 praktijk testen worden geen andere leverancier in staat zijn om te
  • Pass4sure Nortel 920-130 Pro

    iPass4sure.com Nortel Symposium Express call center 920-130 voorbereiding op de test training.With onze 920-130 Symposium Express call center praktijk testen worden geen andere leverancier in staat zijn om te vergelijken
  • Pass4sure Nortel 920-131 Pro

    iPass4sure.com Nortel Symposium Express call center Inst en Maint 920-131 voorbereiding op de test training.With onze 920-131 Symposium Express call center Inst en Maint praktijk testen worden geen andere leverancier in
  • BC Call Center 3.6

    De Web Based BC call center geeft u de tools die nodig zijn om snel opzetten van een coherente ondersteuning platform, bespaart u en uw bedrijf tijd en geld, uw responstijd te verlagen en de efficiëntie van uw klant
  • PHP Call Center 0.2.7

    PHP call center is een web-based applicatie gebruikt voor het bijhouden van de inkomende van een bedrijf telefoontjes te houden. Het is in tegenstelling tot andere call loggers in dat niet gebaseerd is op
  • PBX Call Tarifficator Lite 1.95

    PBX call Tarifficator Lite is een nieuwe generatie call accounting-en facturatiesysteem, die u helpt om het beheer van alle telefoonverkeer van uw kantoor switching systeem. Het kan alle lokale en tol gesprekken,
  • eTalkup Operator Console 2.0.0703

    eTalkup vermindert de telefonie kosten voor uw call center. Daarnaast eTalkup biedt internecommunicatie via Instant Messaging en VoIP (Voice over IP) onder uw bedrijf medewerkers Greet uw klant online en begrijpen hun
  • PrettyMay Call Center for Skype 2.5.0.18

    PrettyMay call center For Skype (PMCCS) is een 100% op software gebaseerde Skype PBX die de traditionele hardwarematige PBX / PABX vervangt. Het maakt het mogelijk MKB om snel en betaalbaar implementeren van een
  • Plex Media Server 0.9.6.3

    beheer en uw media om de Media center streamen. Plex Media Server is een zeer nuttige toepassing die u zal helpen het beheer van uw mediabestanden en stream naar het Media center. Met Plex Media Server, kunt u uw films,
  • Active Call Center 1.5.0

    Een spraaktelefonie software voor gebruik met uw Windows 95/98/NT computer en voice-modem of telefonie kaart. Het biedt gebruikers een eenvoudige manier om geavanceerde inbound / outbound call management dat volledig kan
  • Centium Suite 2010 - CCS 2.2

    Centium CCS is call center Software bouwen om te draaien op de NEC SV8100 telefooncentrale serie (draait ook op NEC Aspire-serie). Centium CCS biedt een aantal verschillende en belangrijke voordelen. Die allemaal met
  • VoiceGuide for TAPI 5.2.5049

    VoiceGuide maakt een snelle en gemakkelijke creatie van Interactive Voice Response-systemen (IVR) met behulp van een Windows-pc en een stem die in staat modem of een Dialogic-kaart. IVR systemen worden gebruikt in een
  • Axon for liunx 2.0

    Axon Virtual PBX Software beheer oproepen in uw bedrijf of callcenter Axon is een virtuele PBX voor Windows of Linux ontworpen om gesprekken in een bedrijf of call center te beheren. Elk bedrijf, groot of klein, kan een
  • Call Center Manager 8.3.4

    call center Manager meet automatisch workloads en past outbound calling tempo om te voldoen aan Telemarketing Amerikaanse Federal Trade Commission Sales Rule over opzet verlaten of dropped calls. Statistische rapportage
  • Dialgo Personal Call Center 2.5

    Antwoordapparaat scripting voor uw eigen professionele call center business scripts met behulp van een voice-modem. Features caller-ID, Wave Playback, Wave Recording, Digit Monitoring, POP3 Email Manipulatie,
  • CT Developer Studio 2.0

    Implementeer een professionele voice response systeem in uw bedrijf snel en efficiënt. CT Developer Studio helpt u bij het ontwikkelen en hosten van geautomatiseerde afhandeling van gesprekken systemen die kunnen worden