call center inbound diensten

  • Bij programmatitel
  • Inbound Call center Profit Book 1.1

    Inbound call center: waarom en waarom niet? Elk succesvol bedrijf bereikt een punt waar ze niet meer kunnen omgaan met alle van hun klanten verzoeken
  • BC Call Center 3.6

    De Web Based BC Call Center geeft u de tools die nodig zijn om snel opzetten van een coherente ondersteuning platform, bespaart u en uw bedrijf tijd
  • PHP Call Center 0.2.7

    PHP Call Center is een web-based applicatie gebruikt voor het bijhouden van de inkomende van een bedrijf telefoontjes te houden. Het is in
  • Advanced Call Center 5.7

    Dit is een geavanceerde, maar toch makkelijk te gebruiken antwoord apparaat voor uw voice modem. Advanced Call Center stuurt bericten naar uw
  • Starting Call Center 1.0

    Vanaf Call Center 1.0 is een uiterst flexibele, veelzijdige screensaver. Nu gratis, grote call center informatie allemaal in je vingertoppen
  • Call Center Manager 8.3.4

    Call Center Manager meet automatisch workloads en past outbound calling tempo om te voldoen aan Telemarketing Amerikaanse Federal Trade Commission
  • Unite Call Center 2.0

    Unite Call Center voor Skype is 100% software gebaseerd, echt business-class communicatie met de klant en het management systeem met tal van zeer
  • Active Call Center 1.5.0

    Een spraaktelefonie software voor gebruik met uw Windows 95/98/NT computer en voice-modem of telefonie kaart. Het biedt gebruikers een eenvoudige
  • Dialgo Personal Call Center 2.5

    Antwoordapparaat scripting voor uw eigen professionele call center business scripts met behulp van een voice-modem. Features Caller-ID, Wave
  • PrettyMay Call Center for Skype 2.5.0.18

    PrettyMay Call Center For Skype (PMCCS) is een 100% op software gebaseerde Skype PBX die de traditionele hardwarematige PBX / PABX vervangt. Het maakt
  • Lokad Call Center Calculator 2.3.377.1

    Verspil geen tijd of geld verspillen aan uw callcenter schema. Te veel personeel en kosten uit de hand lopen. Te weinig personeel en uw klanten boos
  • vEmotion Call Record Center 2.0

    Wat is Call Record Center? Call Record Center is een server programma waarmee u call records via internet te ontvangen van vEmotion, en gezamenlijk
  • Inbound Links Monitor 3.1

    Inbound Links Monitor is een zeer eenvoudig te gebruiken hulpmiddel voor zowel website-eigenaren en webmasters. Niet alleen zal het u helpen om een
  • Inbound Link Detective 1.2f

    Uitzoeken wie links naar uw site is een essentiële stap in een web site promotie inspanning. Deze software doorzoekt belangrijkste zoekmachines en
  • Better Inbound Links Marketing Pack 1.1

    Het kopen van back-links is beste manier om waardering te stimuleren en te verbeteren website organische zoekopdrachten die smalle klanten brengt. Dit
  • Beauty Inbound Link Marketing Suite 1.1

    Het kopen van permanente banden is beste manier om de waarde te verhogen en te verbeteren webpagina organische zoekopdrachten die gerichte bezoekers
  • Accurate Inbound Link Promotion Suite 1.1

    Het kopen van terug links is de beste methode om waardering te verhogen en te verbeteren website organic search, dat beoogde gebruikers brengt. Deze
  • Call of Duty: Black Ops - 'Call of the Dead' Trailer 1.0

    Call of Duty: Black Ops - 'Call of the Dead'
  • German Call by Call 1.0

    Een klik en je krijgt de goedkoopste Duitse oproep per oproep provider, geldig voor de werkelijke uren. De informatie is afkomstig van
  • System Center Monitoring Pack for System Center 2012 1.0.1200.0

    De Microsoft System Center 2012 - App Controller controle pack is ontworpen om te worden gebruikt voor de monitoring System Center 2012 - App
  • CZ Call Log Pro 2.0

    CZ Call Log Pro is een krachtige, full-featured Treo telefoontje log analyzer, die toont u al uw gesprekslog grafiek en tekst statistieken zoals:
  • MHP Call 1.3.0.1

    Bel van uw WiFi-Mobile of P? om overal in de wereld. Geen nood meer aan VPN (zoals Kong aandeel, Hotspot Shield enz.), rechtstreeks aan te sluiten in
  • V3W Call -

    V3W is een revolutionaire software die gratis gesprekken tussen twee computers mogelijk maakt terwijl het bereiken van een lage bitrate van ~ 20kBps.
  • OB-On Call 1.0

    Bent u ooit op afroep, die Verloskunde voor de avond, wanneer je betrapt wordt volledig off guard met een patiëntendossier? De OB triage
  • CZ Call Log 2.0

    CZ Call Log is een krachtige, full-featured treo telefoontje log analyzer die toont u al uw gesprekslog grafiek en tekst statistieken waaronder:
  • Call Corder 3.6

    - Een programma voor het opnemen van telefoongesprekken, waaronder een automatische modus om het het nummer van een beller te
  • Red Call Recorder 1.0

    Wilt u telefoongesprekken opnemen? Red Call Recorder 1.1 is de perfecte manier. Bij het aanvaarden van een gesprek, zal dit programma onmiddellijk
  • PBX Call Tarifficator Pro 2.1

    PBX Call Tarifficator Pro is een oproep boekhouding en facturatie systeem, die u helpt om alle telefoonverkeer via uw kantoor schakelsysteem het
  • Call Alert! 1.0

    U hebt ongetwijfeld wilde kon je op de hoogte over wie er belt, zonder de noodzaak om de telefoon oppakken en een gesprek te beantwoorden. Call Alert!
  • Voice Call 4.2

    Voice Call is een antwoordapparaat en een telefoon dialer met Caller ID en Speakerphone ondersteuning. Het zal zich herstellen van het systeemvak op
  • In programma beschrijving
  • vEmotion Call Record Center 2.0

    Wat is call Record center? call Record center is een server programma waarmee u call records via internet te ontvangen van vEmotion, en gezamenlijk leiding aan de call records. Wat kan opnemen center Bel doen? ??
  • Active Call Center 1.5.0

    Een spraaktelefonie software voor gebruik met uw Windows 95/98/NT computer en voice-modem of telefonie kaart. Het biedt gebruikers een eenvoudige manier om geavanceerde inbound / outbound call management dat volledig kan
  • CT Developer Studio 2.0

    Implementeer een professionele voice response systeem in uw bedrijf snel en efficiënt. CT Developer Studio helpt u bij het ontwikkelen en hosten van geautomatiseerde afhandeling van gesprekken systemen die kunnen worden
  • Lokad Call Center Calculator 2.3.377.1

    Verspil geen tijd of geld verspillen aan uw callcenter schema. Te veel personeel en kosten uit de hand lopen. Te weinig personeel en uw klanten boos vanwege de lange wachttijden. Het brengen van uw call center op volle
  • Unite Call Center 2.0

    Unite call center voor Skype is 100% software gebaseerd, echt business-class communicatie met de klant en het management systeem met tal van zeer gewilde mogelijkheden. De traditionele hardware gebaseerde call
  • Starting Call Center 1.0

    Vanaf call center 1.0 is een uiterst flexibele, veelzijdige screensaver. Nu gratis, grote call center informatie allemaal in je vingertoppen
  • Call Centre 1.0.2

    call center is uitgebreid, snel en eenvoudig te support desk software te gebruiken voor ondernemingen die zich bezighouden met klanten problemen en serviceaanvragen. Met call Centre kunt u opnemen en oplossen van
  • Bonrix Auto Dialer 1.0.0

    Yours autodialers zijn leiders in volledige call center-software-oplossingen en bieden de meest veelzijdige en resultaat-gericht autodialers, geautomatiseerde telefoon dialers, voorspellende dialers, IVR, VOIP en andere
  • FTrack CRM 5.10

    Customer Relationship Management, Inclusief Producten en diensten Definitie, voorraad beheer, Leveranciers marketingcampagnes, Mailings, Sales Force Automation (Sales accounts, verkoopkansen, offertes) Customer
  • Yahoo! Radio21 2.1

    Deze call center software yapp laat u luisteren naar de Roemeense Radio21 stationdirectlly in uw Y! M-client.call center Software is een vriendelijke site die alleen maar willen om u nieuwe software-oplossingen. Er is
  • Advanced Call Center 5.7

    Dit is een geavanceerde, maar toch makkelijk te gebruiken antwoord apparaat voor uw voice modem. Advanced call center stuurt bericten naar uw bieper en uw e-mail. Het kan ook bepaalde inkomende telefoongesprekken
  • Service Call Management 2007 -

    Service call Management Database is de moet hebben service call-out control software ontworpen om te worden gebruikt door kleine tot middelgrote organisaties, of de enige handelaar het beheer en het bijhouden van uw
  • Click N Speak 2007Q1

    Outbound call center software voor particulieren en call centers overal in de wereld die behoefte om te bellen aan de Canadese bewoners en
  • Inbound Call center Profit Book 1.1

    inbound call center: waarom en waarom niet? Elk succesvol bedrijf bereikt een punt waar ze niet meer kunnen omgaan met alle van hun klanten verzoeken of doet een beroep op hun eigen land. Er zijn veel redenen voor
  • CTI Data Connector - salesforce.com Edition 3.0

    Deze oplossing is speciaal ontwikkeld voor het werken met salesforce.com - vereist Professional, Enterprise Unlimited of Developer Edition. Kenmerken: - Integratie van de salesforce call center adapter en SoftPhone
  • Axon 2.06

    Axon 2.06 is een handig instrument dat wordt gebruikt om te bellen in een bedrijf of call center via een intu?tieve web-based console te controleren. De software werkt als een volledig functionele telefooncentrale
  • Pass4sure Nortel 920-146 Pro

    iPass4sure.com Nortel Symposium call center Server 5.0 920-146 voorbereiding op de test training.With onze 920-146 Symposium call center Server 5.0 praktijk testen worden geen andere leverancier in staat zijn om te
  • Pass4sure Nortel 920-130 Pro

    iPass4sure.com Nortel Symposium Express call center 920-130 voorbereiding op de test training.With onze 920-130 Symposium Express call center praktijk testen worden geen andere leverancier in staat zijn om te vergelijken
  • Voicent CallCenterManager 8.3.2

    Voicent's call center Manager is een krachtige software tool voor het meten en beheren van call centers. Gebruik het om: - Beheer Agent Prestatie Kwaliteit - Eenvoudig telefoongebruik monitoring en registratie,
  • Pass4sure Nortel 920-131 Pro

    iPass4sure.com Nortel Symposium Express call center Inst en Maint 920-131 voorbereiding op de test training.With onze 920-131 Symposium Express call center Inst en Maint praktijk testen worden geen andere leverancier in
  • BC Call Center 3.6

    De Web Based BC call center geeft u de tools die nodig zijn om snel opzetten van een coherente ondersteuning platform, bespaart u en uw bedrijf tijd en geld, uw responstijd te verlagen en de efficiëntie van uw klant
  • PHP Call Center 0.2.7

    PHP call center is een web-based applicatie gebruikt voor het bijhouden van de inkomende van een bedrijf telefoontjes te houden. Het is in tegenstelling tot andere call loggers in dat niet gebaseerd is op
  • Call List Scrubber 2.27.118

    Bellijst Scrubber is een eenvoudig te gebruiken hulpmiddel ontworpen om te helpen iedereen die voldoen aan federale en staat Do Not call Wetten te gebruiken. In tegenstelling tot de bellijst schrobben diensten, call List
  • eTalkup Operator Console 2.0.0703

    eTalkup vermindert de telefonie kosten voor uw call center. Daarnaast eTalkup biedt internecommunicatie via Instant Messaging en VoIP (Voice over IP) onder uw bedrijf medewerkers Greet uw klant online en begrijpen hun
  • osCommRes 2.4.0.659

    De meest geavanceerde Open Source winkelwagen. Verkoop producten, diensten, evenementen en abonnementen allemaal gebundeld met e-marketing, SMS-marketing en management rapportages. De krachtige, efficiënte en eenvoudig
  • PrettyMay Call Center for Skype 2.5.0.18

    PrettyMay call center For Skype (PMCCS) is een 100% op software gebaseerde Skype PBX die de traditionele hardwarematige PBX / PABX vervangt. Het maakt het mogelijk MKB om snel en betaalbaar implementeren van een
  • GuideTool 1.2.4

    Guide Tool is een Windows Media center gids beheer application.Main kenmerken: - De lokale en remote sturing-Lineup aanpassen backup en naam herstel-Channel en nummer editie-Restauratie van kanaal namen eerder zijn
  • VoiceGuide for TAPI 5.2.5049

    VoiceGuide maakt een snelle en gemakkelijke creatie van Interactive Voice Response-systemen (IVR) met behulp van een Windows-pc en een stem die in staat modem of een Dialogic-kaart. IVR systemen worden gebruikt in een
  • Call Center Manager 8.3.4

    call center Manager meet automatisch workloads en past outbound calling tempo om te voldoen aan Telemarketing Amerikaanse Federal Trade Commission Sales Rule over opzet verlaten of dropped calls. Statistische rapportage
  • System Center Monitoring Pack for System Center 2012 1.0.1200.0

    De Microsoft System center 2012 - App Controller controle pack is ontworpen om te worden gebruikt voor de monitoring System center 2012 - App Controller voor de gezondheid. Hiermee kunt u proactief te beheren App